قیصر امین پور...

...اما

اعجاز ما همین است:

ما عشق را به مدرسه بردیم...

در امتداد راهرویی کوتاه

در آن کتابخانه ی کوچک...

تا باز این کتاب قدیمی را

که از کتابخانه امانت گرفته ایم

-یعنی همین کتاب اشارت را-

باهم یکی دو لحظه بخوانیم...

ما بی صدا مطالعه میکردیم...

اما کتاب را که ورق می زدیم

تنها

گاهی به هم نگاهی...

ناگاه

انگشتهای "هیس!"

مارا از هرطرف نشانه گرفتند...

انگار غوغای چشمهای من و تو

                                     سکوت را

                                             در آن کتابخانه رعایت نکرده بود...!

 



نظرات شما عزیزان:

Eli joooooooooooon
ساعت22:58---17 آبان 1392
تو مدرسه......عشق....بده....
پاسخ: آه...عاشق این نوشته ام...


رقیه
ساعت14:33---22 مهر 1392
مرسی گلمممممممم
پاسخ: خواهش.


رقیه
ساعت14:22---22 مهر 1392
خوب بشه مرسی

شما هم به من سر بزنین باشه گلم؟؟؟؟؟
پاسخ: چشم حتما.


رقیه
ساعت14:09---20 مهر 1392
خوب من نمیدونم بگو

البته اگه دوست داری بگو
پاسخ: بیخیال... مرسی که میای وبم :)


رقیه
ساعت22:06---18 مهر 1392
چراگلم
پاسخ: هه...سئوال نداره دیگه...


ملیکا
ساعت13:29---18 مهر 1392
گفتی دیشب اتفاق خاص افتاده و اینا دیگه

چرا؟چی شده؟دعوات شده با مامانت؟
پاسخ: نه بابا! دیشب اتفاق های باحالی افتاد...و عجیب! هم بهم خوش گذشت...هم چیزای جالبی فهمیدم...!


ملیکا
ساعت10:20---18 مهر 1392
فضولی ام گل کرد
پاسخ: درباره چی فضولیتون گل کرده دقیقا شوما؟؟؟بگو تا برطرفش کنم! :)


علی اص
ساعت0:21---18 مهر 1392
آقا دوسته ینی چی ؟



از باب تبریک هم خعلی ممنون
پاسخ: مگه شما یکی از دوستای دنیای مجازی من نیستین؟؟؟ :)))


ملیکا
ساعت19:16---17 مهر 1392
این نوشته دلمو خالی کرد....

نگین..اینقد قشنگ بود که دلم می خواد گریه کنم!
پاسخ: منم وقتی بار اول خوندمش همچین حسی داشتم... واقعا خیلی خوبه... :)) امشب خیلی احساس غربت میکنم... میخوام برم از خونه بیرون... آخه حال و هوای پاییز از خونه برام آشناتره...


علی اص
ساعت18:20---17 مهر 1392
حیف دکتر علی شریعتی بود ک

کشتنش والا وب ما ک باد هواست یا ب روایتی چرک کف دست



هستیم باآ ... قهری چیه ؟ میخونمت خواهر م



وقتی وبمو پاکیدم ب فکرش بودم ک روز تولدم ک همین روزا بود ی وب دیگ یا همونو دوباره شروع کنم البته با تغییراتی اما فعلا حوصله شو ندارم ... اطلاع میدم اگ دوباره برگشتم
پاسخ: لیاقتشو نداشتن...ظرفیت وجودشو نداشتن... هه هه! اگه وب شما چرک کف دست باشه وب ما دیگه چیه اونوخت؟؟؟!!! مرسی..."آقا دوسته"... تولدتون مباااااااااارک! :))))) حتما خبر بدین :)


رقیه
ساعت18:18---17 مهر 1392
بمنم سر بزن مرسی نظریادت نره

عاالی
پاسخ: حتما.خواهش.


roshanak
ساعت21:26---16 مهر 1392
وای!چقدر خوبه...
پاسخ: مگه من میتونم واسه "ماه" شعر بد بذارم؟؟؟ :)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: شعر ، ،

تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392 | 20:58 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.